News ID: 1124
Publish Date: 29 January 2012 - 12:14
Number of comments: 128
از 16 فوریه آغاز خواهد شد؛
فیلم جدايی نادر از سيمين، با زيرنويس عبری، از شانزدهم فوريه در سينماهای اسرائيل اکران خواهد شد.
به گزارش سایت اوباما، آخرین فیلم اصغر فرهادی با عنوان جدایی نادر از سیمین که حائز جایزه گلدن گلاب 2012 نیز شده است، قرار است از 16 فوریه سال جاری در سینماهای سرزمین‌های اشغالی پخش شود.

برهمین اساس، تبلیغی کوتاه از این فیلم نیز با زیرنویس عبری در سایت‌های رژیم صهیونیستی پخش شده که از اکران این فیلم از تاریخ شانزدهم ماه بعد خبر داده است.


یکی از سینماهایی که قرار است فیلم مذکور را پخش کند، "لٍو سینما" ست که در پایگاه اینترنتی خود، از این موضوع خبر داده است

گرچه فرهادی در اکران فیلم خود در سرزمین‌های اشغالی نقشی ندارد اما سوال اینجاست که چه مفاهیمی در آخرین ساخته فرهادی، از ایران و مردم آن به نمایش گذاشته شده که حتی از سوی رژیم صهیونیستی نیز مناسب پخش برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی ارزیابی شده است.

جا دارد که کارگردان فیلم خوش‌ساخت جدایی نادر از سیمین، این مسئله را مورد بررسی قرار دهد که چرا رژیمی که جنایت‌های وحشتناک و بسیاری را در کارنامه خود دارد، این فیلم را برای شهروندان خود مناسب ارزیابی کرده است. گرچه سوال دیگری نیز در این زمینه مطرح است و آن اینکه آیا امکان پخش یک فیلم بدون اجازه سازنده آن در موقعیت جغرافیایی دیگری وجود دارد؟

با توجه به ابراز علاقه مقامات فرهنگی رژیم صهیونیستی به فیلم جدایی، اصغر فرهادی کارگردان نام آشنای کشورمان می‌تواند مطمئن باشد که فیلم وی به احتمال قریب به یقین یکی از جوایز اسکار امسال را از آن خود خواهد کرد چرا که یهودیان، نفوذ بالایی در تعیین فیلم‌های برتر در جشنواره اسکار بازی می‌کنند.

از این پس، این مسئله با اصغر فرهادی است که با تصمیمی خاص، اهداف سیاسی این افراد را ناکام بگذارد.
Comments
non-publishable: 0
Published: 128
Anonymous
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:16 - 1390/11/09
61
36
به نظرم در جواب این فرهادی... فیلم استاد دهنمکی کارگردان نامی و پرسابقه ایران رو در سوریه به نمایش بذارن!
کاربر محترم؛ نظر شما به خاطر استفاده از الفاظ نامناسب پس از ویرایش منتشر شد
با سپاس
Replies
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:15 - 1390/11/10
اظهارنظر صریح مسعود فراستی در برنامه هفت: جایزه‌ها کاملاً سیاسی است نه هنری/ تصویر چرک «جدایی نادر از سیمین» از ایران در راستای تحریم‌هاست…
http://dia110.ir/wp-content/uploads/2012/01/Ferasati-Separation-Dia110.ir_.wmv
-
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:46 - 1390/11/11
دوس داشتی منفی بگیریا کلک
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:20 - 1390/11/12
کلی حال کردم
nbayat
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:51 - 1390/11/13
مارلون براندو در مقام برنده اسکار بهترین بازیکن مرد برای ایفای نقش تاریخی «دون کورلئونه». براستی می‌توانید واکنش براندو افسانه‌ای را حدس بزنید؟
براندو جایزه اسکار را قبول نکرد، در مراسم حاضر نشد و به جای خود یک سرخپوست را به مراسم اسکار فرستاد تا بیانیه براندو را به نفع سرخپوستان و در اعتراض به رفتار غیرانسانی هالیوود با این صاحبان اصلی سرزمین آمریکا بخواند. البته اجازه داده نشد این سرخپوست تمام بیانیه را بخواند و بعد از این نیز مدیران و اهرم‌های رسانه‌ای هالیوود تا سال‌ها براندو را تحت تهاجم و فشار قرار دادند اما به‌رغم همه تبلیغات منفی هالیوود، میزان محبوبیت براندو در آمریکا و دیگر نقاط جهان افزایش یافت
انونیموس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:41 - 1390/11/18
اگزوتیسم چرک
کلمه مورد نظر اگزوتیسمه، یعنی غریب منظر بودن
محبوبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:57 - 1390/11/24
با مهدی موافقم منم حرفای مسعود فراستی رو شنیدم این جایزه اهداف سیاسی داره .فیلم اهدای جایزه گلدن گلوب رو که دیدم"مدونا" خواننده ی صهیونیست جایزه رو به اصغر فرهادی داد
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:35 - 1390/12/01
فراستی در زمان اکران این فیلم در برنامه ی هفت بیان کرد که :
این فیلم مبتذل است و اساس واقعی ندارد.
این فیلم هیچ چیز از جدایی نادر از همسرش را بیان نمیدارد و کلا مشکل فرم و بیان مسئله دارد.باتوجه به اشاره ی فراستیدر جریان نقد این فیلم که این فیلم دارای بد آموزی برای بیننده است.وجود دوربین سر دست را از ویژگی هایی بیان کرده که به فیلم ضربه زده است.با توجه به اینکه گفته میشود ایشان در نقد فیلمهابسیار تند برخورد مینمایند اما میبایست قبول نمود که جایزه ی اسکار به یک فیلم ایرانی آن هم با این محتوا تنها مسخره کردن جامعه ی سینمایی ایران است.و اهداف سیاسی در بردارد.
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:01 - 1391/02/03
انان که میتوانند انجام میدهند وانان که نمیتوانند انتقاد میکنند این فیلم در اینده مانند شعرهای سهراب سپهری مشخص خواهد شد چه کمکی به شناخت ایران تحریم رسانه ای وخبری کرده که هزاران امام جمعه تو مسجد یا منتقد تندرو نخواهند توانست گوشهای ازش نشون بدن اینان که انتقاد میکنن از امام زمان هم انتقاد خواهند کرد اصغر فرهادی امام زاده نیست که همجوره به ساز شما تند روها برقصه
Sadaf
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:16 - 1390/11/10
27
14
vaghean moteassefam bara hamchin tarze fekrayi.in kargardane bozorg hamchin eftekhari kasb karde ba'd be khodetun ejaze midin chenin mozakhrafati benevisin.be chenin afrade baste o motehajjeri hichi nemishe goft.
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:55 - 1390/11/13
فارسی بنویس بابا!
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:47 - 1390/11/17
زپرشک
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:38 - 1390/12/01
چرا انقدر حرص میخوری خوب نگو ما هم این حرفارو نشنیده میگیریم>
خانوم افتخار دوست غرب زده باید به عرض برسونم فرهادی تموم شد با این حرکتش و به اطلاع شما میرسونم افرادی چون شما با یان تفکرتون در حال انقراض هستید.
بای بااااااااااای!!
بچه جنوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
04:23 - 1390/11/10
38
58
یکی سهم مغزش گلوله است
یکی سهم دست هایش تندیس طلا

به یاد شهید احمدی

آره جایزه سیاسی ترین فیلم ایران به

قرهادی رسید تا فیلمشو تو اسرائیل هم

نشون بدن چرا ؟؟؟؟؟ تا خون احمدی روشن

ها رو بریزن ؟؟؟؟؟؟؟

صدقه سری ده نمکی این فیلم جایزش

سیاسی شد خوده قرهادی هم در فرانسه

میگه من مدبون جنبش سبز هستم

جالبه نه ؟؟؟؟؟؟؟

خدایا دعا می کنم با وجود اصغز فرهادی ها

در این مملکت خون احمدی روشن ها پایمال

نشه

این روزها جایزه می دهند

هردو از سوی یک نفر

اصغر فرهادی از آمریکا

و احمدی روشن از خدا

یا علی
Replies
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:10 - 1390/11/10
متن زیبایی نوشتی دوسته من
موفق باشی
در پناه حق
پری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:41 - 1390/11/11
آخه شما جدیداً با خدا ملاقات داشتی واسه همینه
:))
عادل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:13 - 1390/11/11
مقایسه ناجوانمردانه ای کرده ای. ولی خب خیلی تامل برانگیزه!
امیدوارم تهش خدا واسه هممون به خیر کنه و اعتلای کشورمون رو بیس از پیش داشته باشیم.
محمدمهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:47 - 1390/11/11
لطفا تعصب بی جا به خرج ندهید! پس از مدتها فیلمی از فرهنگ جامعه ما، حجاب ما، اعتقاد به قرآن ما و مسلمانی ما روی پرده سینمای غرب آلوده به انواع فساد، به نمایش درآمده؛ آیا حقش این است که ما فریب امثال این غده سرطانی را بخوریم که با ظاهر حمایت از چنین فیلمی ما را خشمگین کند و بتواند ننگ ضدهنر بودن را بر پیشانی ما بچسباند
اللهم ارزقنا البصیرة
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:55 - 1390/11/11
به بچه جنوب: سهم شما رو هم کمیته امداد میده نه؟
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:43 - 1390/11/12
لطفا اون یاعلی رو از آخر کامنتت بردار چون در مرام امیرالمومنین تهمت زدن اصلا جایی نداشته . این کذب محضه که فرهادی خودش رو مدیون جنبش سبزیا دونسته باشه.
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:51 - 1390/11/14
اظهارنظر صریح مسعود فراستی در برنامه هفت: جایزه‌ها کاملاً سیاسی است نه هنری/ تصویر چرک «جدایی نادر از سیمین» از ایران در راستای تحریم‌هاست…
http://dia110.ir/wp-content/uploads/2012/01/Ferasati-Separation-Dia110.ir_.wmv
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:50 - 1390/11/17
فدای تو بچه خون گرم جنوب
ناموسا راست گفتی
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:39 - 1390/12/01
اینم جایزه اش به اندازه ی صلح نوبل که به اوباما دادن مسخره و خنده داره.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:18 - 1390/12/02
علی جان عزیز دلم کمیته امداد شرف داره به مال مردم خوردن.
تو هم اگر زیاد بهت فشار اومد برو کمیته امداد انقده خوووبهه!!!!
Anonymous
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
07:08 - 1390/11/10
41
42
اقا فرهادی الان دیگه میتونی به خودت ببالی ... این اسرائیلی ها همونهایی هستند که جایزه رو به دستت رسوندن. همونهایی که جوون این مملکت رو به خاک و خون کشوندند. البته ببخشید ما یکم اُمل هستیم فکرمون خرابه!!!
سید وحید
|
UNITED STATES
|
14:50 - 1390/11/10
35
34
فقط می تونم بگم که فرهادی شرافتت رو چند فروختی؟
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:34 - 1390/11/10
به قیمت خون هزاران نفر در سوریه
mahdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:34 - 1390/11/11
به قیمت خون هزاران نفر در سوریه !!!??
خدا شفات بده
حتما کامنت یه خبر دیگه بوده
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
00:58 - 1390/11/14
با اینکه مسائل سوریه و شبه نظامی های تا دندان مسلح شده توسط بعضی ها برا همه روشنه
ولی اگه یه حساب سر انگشتی داشته باشی متوجه می شی
خون ها و تجاوزات و ویرانی هایی که به واسطه مستقیم و غیره مستقیم در فلسطین جنگ های جهانی - عراق - افغانستان - بحرین - لیبی - و .... بازم بگم؟
revenger
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:54 - 1390/11/22
مطمئن هستم 1000نفر در سوریه خیلی کمتر از 9میلیون ایرانی بودند که در سالهای نه چندان دور در اثر استعمار انگلیس و قحطی جان دادند
خیلی کمتر از 300000 جوون این مملکت که برای حفظ امثال شماها خون دادند
حتی خیلی کمتر از 70000 نفری که استر قتل و عام کرد
و.....
جناب سفیر حقوق بشر امریکایی
فرهاد
| - |
17:15 - 1390/11/27
هرچقدر فروخته باشه دیگه مثل شماها به ساندیس نفروخته
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:46 - 1390/12/04
فرهاد خیلی باحال گفتی
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:39 - 1390/11/10
11
13
با سلام یک نکته ظریف وجود دارد که متاسفانه دوستان از ان غافل میباشند اونم اینه که غریبیها روی هر کاری که انجام میدن کلی تحلیل روانشناسی میکنند اونا با زیرکی دریافته اند که اگر از چیزی و کسی با سرو صدای زیاد حمایت کنند میتوانند او را به راحتی در داخل کشور به انزوا بکشند واز راه دور ترور کنند وخیلی از مسولین و مردم کور کورانه تو دام انها گیر میافتند امام صادق ع میفرماییند حق را از اهل باطل قبول کنید ولی باطل را از اهل حق مپذیرید پس به دوستان توصیه میکنم از سطحی نگری دوری کنند
Replies
حامد
| FRANCE |
07:04 - 1390/11/11
حرفتون کاملا درست ، اما رفتار خود آقای فرهادی را چطور می خواهین توجیه کنین
رفتارشون باعث میشه که اهل باطل حرف حق بزنه
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:00 - 1390/11/17
سخن شما کاملا درسته اما تو تشخیص مصداق اشتباه فرمودید
امام رضا هم میفرمایند:تنها راه نجات از فتنه های اخر الزمان این است که هر کجا دشمن از کسی تعریف کرد طرف اون رو نگیرید
که امام خمینی هم فرمودند هر کجا دشمن از شما تعریف کرد بدانید وضعتان خراب است
با این حال بسیار از علیرضای عزیز ممنونم که به خاطر یک استدلال منطقی از این فیلم حمایت کرد نه تعصب کورکورانه اما به نظر من تشخیص شما اشتباه است
محمدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:01 - 1390/11/10
11
20
چرا حرف نامربوط میزنید از کجا معلوم این ترفند اسرائیل نباشه تا ما عصبانی بشیم و فرهادی رو از کار بی کار کنیم تا بازم رسانه های بیگانه خوراک تبلیغاتی داشته باشن و ما رو به ضدهنر بودن متهم کنن.

لطفا بصیرت داشته باشین
Replies
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:36 - 1390/11/11
سلام به همه روشنفکران
هیچ فیلمی بی اجازه کارگردان اون در سینمای کشور دیگه پخش نمیشه
پس بیایید واقع بین باشیم
اامید وارم تو وجودش چیزایی باشه که تکونش بده
mehdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:58 - 1390/11/12
حالا این چه هنریه که باشه یا نباشه؟
خود فروختگی هم شده هنر.
شریف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:11 - 1390/11/13
خدا اون روز رو نیاره که به ما ننگ ضد هنر بودن بزنند! دنیا و آخرتمون به باد رفته
کدوم هنر برادررررررررررر؟؟؟؟
امین ح.ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:30 - 1390/11/10
6
12
با سلام.اینکه دلیل پخش فیلم در اسرائیل به خاطر تصمیمات سیاسی از سوی اسرائیل بوده باشد شاید قابل درک باشد اما اینکه این تصمیم به علت مضمون فیلم است اصلا منطقی نیست.چه بسا بسیاری فیلمهای کاملا سیاسی و سیاه نمای ایرانی بودند که هرگز در اسرائیل نمایش داده نشدند.از سوی دیگر فیلم فرهادی هم اکنون آنقدر معروف شده که همین یک دلیل برای اکران در اسرائیل کافی است.نکته دیگر اینکه کارگردان پس از فروش حق امتیاز به ناشر دیگر مسئولیتی بابت اکران آن ندارد.نکته مهمتر اینکه ما بارها گفته ایم که ساکنان اسرائیل را ملت نمیدانیم اما برای فطرت انسانی آنها احترام قائلیم و چه بسا روزی آنها علیه صهیونیسم بشوند.با این تفسیر نمایش یک فیلم زیبای فطرت گرایانه ی ایرانی در خاک سرزمینهای اشغالی اصلا اتفاق بدی نیست.
سرباز مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:57 - 1390/11/10
10
23
اتفاقا کار خوبی بود تا اسرائیلیا با فرهنگ ما آشنا شن
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:44 - 1390/11/24
عزیزم شما چقد خوشبینی. آخی ....
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:15 - 1390/11/10
2
8
سلام
در صورت امکان لینک مطلب مورد نظر در سایت لو سینمای اسراییل را به بنده بدهید
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:32 - 1390/11/11
13
8
درود بر اصغر فرهادی
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:00 - 1390/11/17
ان شائ الله باهاش محشور شی
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:57 - 1390/12/01
خوششش باشین باهم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:45 - 1390/11/12
10
2
این پوستر کاملا تقلبی میباشد !اولا عکس برای پوستر اصلی فیلم نیست ! ثانیا نام فیلم به زبان انگلیسی a separation در صورتی که در برگردان نام به زبان عبری حرف a فراموش شده
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:58 - 1390/11/15
دوستان ماشالا همه یه رابطه ای با اونور دارند
شایدم بابا یا مامانشون عبری بلده
ما که بلد نیستیم
رایم نمیدیم
زبان عبری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:40 - 1390/11/30
دوست عزیز! نظر شما کاملاً غیرکارشناسانه است. البته منظورم درباره کاربرد حرف a انگلیسی است. در زبان عبری, بخلاف زبان انگلیسی که حرف a برای نکره کردن اسم به کار می رود, حرف نره نداریم, بلکه فقط حرف معرفه ساز داریم. بنابراین اگر کلمه حرف معرفه ساز نداشته باشد, نکره است و نیازی به هیچ حرف دیگری نیست.
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:10 - 1390/11/12
1
11
امام صادق(ع)ا
خدارا شکر که خداوند دشمنان مارا از نادان ها قرار داد
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
03:01 - 1390/11/12
9
7
شما اصلا فیلم فرهادی رو دیدید؟
اصلا فیلم ده نمکی محتوا داشت؟
دهنمکی حالا حالاها باید بدو تا به امثال دهنمکی برسه!
همینه که ما همیشه یه جای کارمون میلنگه!
همش میخوایم با له کردن بقیه خودمونو ارضای روحی کنیم...
Replies
Anonymous
| FRANCE |
14:41 - 1390/11/12
خودت فهمیدی چی نوشتی؟ نه خدایی فهمیدی؟
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:16 - 1390/11/13
موندم بخندم به این کامنت یا گریه کنم
چه ربطی داشت؟؟
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:03 - 1390/11/17
شما با کی کار داری؟پلاک ها رو شهرداری عوض کرده چندتا خونه پایین تره
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:59 - 1390/12/01
حححالت خوبه ؟؟نه! حالت خوبه؟
ایرادی نداره ننه حسن زیاد با جارو دنبالت کرده!
آقا مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:39 - 1390/11/12
4
5
آقایون و خانوما
توجه توجه
من همتونو به تقوا الهی دعوت میکنم.
قفل مشکلاتتونه .
بیاین با هم باشیم نه درهم.
یه چیز دیگه هم حلال مشکلات هست اگه گفتی>؟
اگه گفتی پوله درسته.
همه ی اینا به خاطر پولم هست.
خلاصه خدا بخیر کنه.
خلاصه دیگه فیلمش واسه ما یه برداشت داره-واسه اونا یه برداشت-واسه ما تلنگره- واسه اونا...
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:21 - 1390/11/13
تحلیل بیخودی بود
اول فکر کن، بعد نظر بده
nima
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:03 - 1390/11/13
کفگیر!
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:47 - 1390/11/24
کاملا موافقم
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:00 - 1390/12/01
قیچی!
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
06:54 - 1390/11/13
7
2
جالبه واقعا قبل از گرفتن جایزه گلدن کلوب کسی این قدر تحلیل وبررسی نمیکرد حالا یه دفعه تحلیلا شروع شده وهمه تخریبی مثل اینکه فرهادی گناه کرده باشه این فیلم از تمام سدای نظارتی شما گذشته ولی الان واسه تخریبش از هیچ واژه ای نمی گذرید . درود بر تمام ایرانیهایی که باعث سربلندی نام ایران در جهان میشوند
درود بر فرهادی
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:49 - 1390/11/24
می تمونی مبازم برگردیم به عقلمون. همون که هر جا دشمن حمایت کرد .....
البته اگه از این موجود غریب(عقل) استفاده بشه
mina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:00 - 1390/11/13
5
1
motasefane hame ma irania hame chio baham ghaty mikonim ino be oon rabt midim oono be in baba in filme ye chize farhangiye oonaye ham ke miayan too arse siyasat ye karaye mikonan teror mikonan tahrim mikonana oon siyasateshoone .chera marge ahmadi roushan ba ye film be eshterak mizarim?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:53 - 1390/11/13
6
5
منم واقعا متاسفم که یه مشت سبک مغز میان میگن که این جایزه سیاسیه و چرا توی اسرائیل میخواد پخش شه و آی مردم ببینید این فیلم یه چیزایی داره که اسرائیل میخواد توسینماهاش پخش کنه! چرا اون موقع که این توی جشنواره فجر برنده شد همچین چیزایی درموردش گفته نشد؟ حالا که یه گارگردان ایرانی همچین مقامی آورده همچین چیزی درموردش میگین؟ فکر کنم اگه یه من ریش میذاشتو تعریفو تمجید میکرد از بعضیا الان حرفاتون یه جور دیگه بود. جای تاسفه
Replies
nima
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
19:03 - 1390/11/13
اگه فقط 10% مردم عصر حاضر روشنبینی دوست عزیزمون رو داشتن اوضاع این نبود. درود بر تو
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:55 - 1390/11/24
واقعا چه مقامی . پیش آدمهایی که تا مرفق دستشون به خون انسانها آلوده است مقام آوردن واقعا کار هر کی هر کی نیست. کلی باید مثل اونا بشی تا پیش اونا عزیز بشی. طفلک آقای فرهادی. دل آدم به حالش کباب میشه.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:01 - 1390/12/01
آره آؤه متاسف باش.
امیدوارم تو تاسف غرق شی. جناب مثلا ایرانی.
علی
| - |
18:40 - 1390/12/01
اکتیو خیلی ور میزنیا.تو نماینده مردم منقرض شده هستی جوجو.طرز فکرتون دیگه طرفداری نداره
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:49 - 1390/12/09
عزیزم من همیشه تا هرجا در مورد هنر بحث شد گفتم وزارت ارشادمون آلوده است مشکل داره کیه که گوش کنه
shahin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:02 - 1390/11/13
8
5
خیلی امبل هستید که فکر میکنید فرهادی بیچاره با اسراییلیها دستش تو یک کاسه هست.متاسفم براتون
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:56 - 1390/11/24
واقعا چقد مظلومه این اصغر آقای بیچاره
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:02 - 1390/12/01
جنابعالی هم برو متاسف باش.از قدیم گفته اند به حرف جناب گربه سیاه بارون نمیادش.
برو تاسفتو بخور زیادی گشنه موندی.
علی
| - |
18:41 - 1390/12/01
اکتیو فکر میکنم تو ساندیس خوری.پس برو ساندیستو بخور.باز خوبه تو گشنه نمیمونی با سهم کمیته امداد.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:08 - 1390/12/02
من که عکس ساندیس پخش کردنتونو گذاشتم تو این قسمت چرا حرصمیخوری واسه بچه ت خوب نیستا همه پزشکا هم میگن که زیاد نباید حرص خورد .تو خوب میشی علی جان.من اطمینان دارم.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:17 - 1390/12/02
اما تو گشنه موندیاااااااااا فک کنم!
عیب نداره تو هم برو کمیته امداد .
علی
| - |
16:05 - 1390/12/03
اره گشنه موندم چون مثله تو دستمال به دست نیستم
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:15 - 1390/12/03
عجب!پس شما بدون دستمال میری دستشویی؟
خیییییییییی کار بدیه!
غیر بهداشتیه!
علی
| - |
19:18 - 1390/12/04
من که مثله شما بعدش دستمالرو نمیخورم :-))))))))))
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:48 - 1390/12/04
میگم یه سر دکتر برو علی جون.کم کم قاطی داری میزنی شدید.
ما که راه خودمونوداریم میریم.
شما در دستشویی رو ببند بعد از دستمال و این جور بحث ها حرف بزن آره پسرم.
علی
| - |
00:47 - 1390/12/07
یعنی دره خونتون رو ببندم :-)) ؟
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
07:53 - 1390/12/09
خیلی بده به هم توهین کنین فرهادی خودشم می دونه چی ساخته و چرا جایزه گرفته شاید سالیان سال اگه خدا به ما و به ایشون هم عمری دادو زنده و سالم موند از نظری عقلی و شماها هم بودین شک نکنید که به ساده لوحیتون می خندید.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:40 - 1390/12/12
خانوم باران
اگر دقت کنید اوین کسی که توهین رو شروع کردند ایشون بودند.
من فقط پاسخ دادم.
البته میدونم که جواب ابلهان خاموشیست!
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:37 - 1390/11/13
3
3
با این پاراگرافتون
"گرچه فرهادی در اکران فیلم خود در سرزمین‌های اشغالی نقشی ندارد..."
خیلی حال کردم.کاشکی همه برای حرف زدن درباره ی این کار فرهادی حواسشون به دو نکته ی مهمی که توی این پاراگراف گفتید باشه.
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:09 - 1390/11/14
هر نخود مغزی می دونه که برای اکران یک فیلم نیاز به اجازه عوامل فیلم هست
حالا اگه خیلی مرده بگه من اجازه نمیدم
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:00 - 1390/11/14
4
8
چقدر دوست داشتم تا خبر رو کامل می زدید. دوستان اگر حوصله کنند و سایت این سینما که به زبان عبری هست را با کمک گوگل ترجمه کنند (اگه عبری بلدید که هیچ!) مشاهده می کنند که سایت داستان فیلم رو اینطوری تعریف کرده:
هنگامی که سیمین نادر را ترک می کند و می خواهد به اسراییل برود تا آینده ی بهتری برای دخترش داشته باشد
........

خدایاااااااااااااا
آخه کی میخواین بیدار شین؟ کی سیمین میخواست بره اسراییل؟؟؟؟ هنوزم این فیلم مایه ی افتخاره؟؟ هنوزم دارن به خاطر هنرش بهش جایزه می دن؟؟؟
وای بر من اگر بخوام اینقدر ساده لوح باشم
Replies
عاطفه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:00 - 1390/11/17
واقعا جاي تاسف داره
Anonymous
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
02:17 - 1390/11/15
4
1
:d
bikhiyal
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:25 - 1390/11/16
3
3
اگر این فیلم فقط توی جشنواره گلدن کلوب جایزه میگرفت و فقط توی اسراییل پخش میشد حرف شما درست بود ولی موقعی که توی این همه کشور نمایش داده شده و این همه جایزه از جشنوارههای مختلف اونم هم از طرف تماشگرها و هم از منتقدین گرفته اون وقت این حرفای در مخالفت با اون معنی نداره
x
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:23 - 1390/11/17
4
2
من وتمام ایرانیا به اصغر فرهادی افتخار میکنیم.
این حرفا بی معنیه چون نام اصغر فرهادی جاوید شده ومظهر افتخار هر ایرانیه
Replies
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:47 - 1390/11/18
شما خانومه!!!

تمام ایرانیا منظورت خودتی دیگه؟

نمردیم و مظهر افتخار رو هم فهمیدیم!!!
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
09:59 - 1390/11/24
هر کی نامش جاوید شد یعنی مظهر افتخاره ؟ لابد شمر و یزید و .. هم مظهر افتخرند برای شما
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:04 - 1390/12/01
نه بابا ااا!!مگه الان ایکس ها هم بزرگ شدن که نظر بدن؟عجب پس جاوید شده !خدا جاودانگی اینطوری بهتون بده انشاا... نمردیم معنی جاوید شدنم فهمیدیم!!!
علی
| - |
18:42 - 1390/12/01
جالبه که انقدر ترسیدی از توده مردم اکتیو جان.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:16 - 1390/12/02
نمیدونستم شما یه نفری توده مردم حساب میشی.یوهوهاهاااا وااای ترسیدم ازت.
علی
| - |
16:10 - 1390/12/03
اره بابا من گداهایی مثله تورو خوب میشناسم.شماها به خاطر ماهی 100تومن میاین نت جرت و پرت مینویسین.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:16 - 1390/12/03
تو به خاطر چند تومن اومدی؟دوزار؟
من صد تومنی نیستم.
البته تو بیشترین رقمی که تو عمرت دیدی همین صد تومنه واسه همین انقدر حرص میخوری!
حرص نخور خدا برات بسازه برادر.
ما که خدارو شکر وضعمون خوبه.
علی
| - |
19:18 - 1390/12/04
عزیزم ما که داریم یورو در میاریم :-)) شما که ریال در میاری یه فکری به حاله خودت کن ساندیس خور :-))
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:50 - 1390/12/04
یورو کجا بود اون که سقوط کرده !!
البته عیب نداره شما هنوز باید حالا حالا ها کالسکه سورا بشی و پستونک بمکی.
این حرفا مال بزرگ تراست.
علی
| - |
22:02 - 1390/12/05
یورو سقوط کرده ساندیس خور؟بعد ریال چی کرده :-))) ؟
علی
| - |
22:03 - 1390/12/05
یه حمومی هم بری بدک نیستا
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:28 - 1390/12/06
ه ه ه ه...
آره دیگه مگه نمیدونی؟
به افتخار تو که دستشویی میرم حمومم چشم.
کار دیگه نمیخوای بکنم؟
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:54 - 1390/12/06
از اونجایی که جنابعالی دچار سندرم خطرناک نفهمی از نوع بسیار جدید و کرم جر بحث الکی کردن دارید.
و از اونجا که جنابعالیم اصلا حوصله ی اراجیف خنده دار و خزعبلات ساندیسیتو ندارم
و از اونجا که خیلی متشخص تر از تو هستم .و خودم بحثو راه نیانداختم ،افتخار میدم که باهات جر و بحث نکنم چون در تربیت تو انگار فقط ادبیات توالتی و بی ادبی از نوع لاتی مشاهده میشه.و کاملا سطحستانی و کم عقل جلوه میکنید.
و از اونجا که در شان تو همیان بس که به خاطر ساندیس 400-500تومنی میفرمایید بنده پول میگیرم حرف بزنم.
فکر میکنم که شما بااین اندیشه ی نجس.حتی در سطح زباله های مردم شریف و اهل دیانت،و فرهیخته و عالم و دانای ایران زمین نیستید.
و ممنون که فهمیدم افرادی چون شما در چه سطحی از تفکر زندگی میکنند.افرادی چون شما بی هدف تیر به سنگ میزنند و عقده های روحی و روانی شون رو البته که با وجود نداشتن توانایی در تولید فکر در باب بحث های بی هدف مسخره و کثیف و همچنین با کلمات کثیف بیان میکنند.
و از اونجایی که من به عنوان یک شخص فرهنگی و صاحب فکر و با تحصیلات عالی در خودم و شان خودم در این فضای مجازی نمیبینم که با شما دهن به دهن بشوم.ترجیح میدهم که جناب عالی رو در دنیای کثیف و ضد تفکر و منجلابی که حتی در فضای مجازی برای کاربران ایجادمیکنید رها کنم.
شان شما همچنان که در الفاظ رکیک شماست قابل تشخیص است.
البته برای ما و امثال ما که به ایرانی مستقل و آباد و آزاد و صد البته اسلامی فکر میکنیم .مهم نیست که افرادی چون شما علاقه دارید چون سگ در پی گرفتن پاچه ی قشری مثل ما باشید وجود خارجی داشته باشید یا خیر.
گر چه خدمت رسانی در ادبیات و فرهنگ مصرفی شما همین به ورطه ی نابودی کشاندن افکار انسانهایی است که میخواهند فکر بسازند!نه ...که هر حیوانی پس از خوردن مقداری مواد مغذی دفع میکند.
واقعا برای شما متاسفم که فرق سطل زباله را با اینترنت نمیدانید.
البته مایل نیستم از تربیت خانوادگی شما مایه بگذارم.که با خواندن کامنت های مزخرف شما کاملا میشود تشخیص داد در چه سطحی میتواند باشد
دلم به حال مردمی میسوزد که در جریان زندگی اجتماعی با شما سر و کار دارند.که مدام در حال انگ خوردن از شما و فکر مسمومتان هستند.ماانقلاب کرده ایم و پای آن ایستاده ایم و میایستیم و مادر نزاییده کسی را که بخواهد ذره ای از شرف آن را مورد تهدید قرار بدهد.مگر افرادی که دین ندارند بخواهند شیطنت کنند و این هم طبیعیست زیرا که ما به راهی معتقدیم که حالاها باید در باب آن تحقیق کنیم و یاد بگیریم زیرا که گسترده است چون روح بنیانگذار آن.
جناب علی!
اگر تو نام انقلاب و جنگ را شنیده ای من با تمام رگهایم لمسش کرده ام.
و افتخار میکنم که آنقدر سخیف و ضعیف نیستم که پشت الفاظ رکیک و غیر منطقی و بهانه جویی هایی که حتی اولین نکته انسانیت در آن دیده نمیشود پنهان شوم.
پیشتر از اینکه بایدمسلمان و بود میبایست آدم بود!تا ذره ای از آن را فهمید.آنان که تمام آزادگان که به اسلام میگروند هستند!
اما جنابعالی با این مدل بحث کردنتان .
تنها و در ابتدا آّروی خود و خانواده تان را میبرید هم فرهنگ خود را.
دیگر خود دانید.
تا امروز هم بیش از لیاقت شما برای شما و مغز پوکتان از وقت نازنین صرف کرده ام.
اسلام پیروز است!
امریکا و اسرائیل نابود است.
یک مازنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:41 - 1390/11/17
3
3
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
Replies
Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:18 - 1390/11/19
مثلاً چه جوري بايد ديد؟! بي خيالي؟؟؟
يا اينكه بگيم ان شاءالله كار اصغر آقا، خيانت نبوده، زوركي بگيم مسخره كردن كشور توسط ايشون افتخاره، صلوات ختم كنيد
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
17:05 - 1390/12/01
شما برو زیر بارون چشششماتو بشور سهراب یه بار گفته .خیلی بلدی لالایی واسه خودت بخون.
ما اون جوورشو دیدم مث سیبا و گوگوش که حالا طرفدار آزادی جنسی شدن.شما تشریف ببر خودتون تنهایی اون جوووررری ببین
علی
| - |
18:44 - 1390/12/01
درود بر اصغر فرهادی
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:10 - 1390/12/02
درود فرستادن به اصغر فرهادی مد شده؟
لابد فشن تی وی زیاد میبینی.
درودتو بفرست شما رو چه به این حرفای گنده شما شکلات کشیتو بخور .ماشال... زیاد سر حالم ننوشتی فکرکنم که داری میمیری از گرسنگی .
خودم میام جمعت میکنم.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:15 - 1390/12/02
http://photobucket.persiangig.com/photo/jonbeshe-sabze-sandisi.jpg
بیا علی جون ببین تو هم ساندیس خوردی ....
من ساندیس وطنمو خوردم .راضیم خسته بودم رفتم ساندیس بخورم خستگیم در بره.یعنی ساندیس انقدر گرونه که به خاطرش انقدر حرص میخوری؟
علی
| - |
16:11 - 1390/12/03
درود بر اصغر فرهادی و مرگ بر ساندیس خور.
علی
| - |
16:12 - 1390/12/03
واقغا انقدر ماهی 45تومن واست ارزش داره اکتیوه بدبخت :-)) ؟
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:17 - 1390/12/03
اللهم اشف مرضانا بالقرآن.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:18 - 1390/12/03
من بازم بهت گوشزد میکنم .
زیاد حرص خوردن برای سلامتیت مضره .عزیزم
واقعا ماهی 45 تومن میدن؟
کجا؟
برو بگیر حد اقل از خوردن حرص به جای غذای سالم بهتر هست.
برو گلم .عیب نداره قسمت تو هم از این روزگا همین بوده.قانع باش!!!!
revenger
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:56 - 1390/11/22
2
6
فرهادی کارگدان خوبیه که منم خیلی دوستش دارم
جدایی نادر از سیمین هم فیلم واقعا قشنگیه

فقط این وسط اسرائیله که با اینکارش میخواد فرهادی رو ترور اجتماعی کنه

مرگ بر اسرائیل تروریست
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:32 - 1390/12/02
0
2
از این حیث که هنر و به طور کلی بسیاری از علوم بشری همیشه در خدمت سیاست بودند، ضرورت داره از منظر سیاسی و بهتره بگم از منظر منافع سیاسی هم به این مقوله نگاه بشه. در اینکه آقای فرهادی، کارگردان دانا به اصول و چارچوب های علمی فیلم هست و فیلم هاش رو مخاطب خارجی هم فهم میکنه شکی نیست. همینطور در اینکه فیلم هاش تصاویر واقعی از بخشی از جامعه ایران رو به تصویر میکشه باز هم شکی نیست. اما اگر از منظر سیاست به فیلم او نگاه کنیم آیا باز هم قضاوت ما گویای تصویری کاملاً روشن و تحسین بر انگیز از اثر وی هست؟ هر چند این اثر، بدون توجه به بعد سیاسی و با ملاحظه بعد هنری، به تعبیر من میتونه یک شاهکار برای سینمای ایران محسوب بشه اما آیا پیام القاء شده، مؤید هویت و ارزش های ایران و ایرانیان هست؟ به نظرم میاد اگر بخواهیم تصویری ، هرچند گزینشی، از ایران ارائه کنیم، بهتره تصاویری انتخاب بشه که مخاطب رو علاقمند به ایران و فرهنگ ایرانی ها میکنه. کما اینکه در اغلب فیلم ها و سریال های آمریکایی تصاویری گزینش میشن، که هر مخاطبی رو شیفته فرهنگ آمریکا می کنن.
aa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:43 - 1390/12/03
0
2
بابا این همون فیلمی یه که تو جشنواره فجر بهش جایزه دادید بسه دیگه چقدر می خواید این فرهادی و هر کسی رو که ازش خوشتون نمی یاد خراب کنید.
حسین
|
-
|
19:23 - 1390/12/04
0
3
درود بر اصغر فرهادی
نیما
|
-
|
14:38 - 1390/12/08
0
1
مرگ بر ساندیس خور
اصغر فرهادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:32 - 1390/12/09
0
1
با تشکر از همه ایرانیها که نظراتشون رو گفتن و نشون دادنن بنده بزرگترین خیانت رو کرده ام
بنده از بابتی که فرهنگ ایرانی را در دنیا به بهانه تشویق این فیلم در سراسر دنیا تبلیغ کردم از همه اهالی این سایت عذر میخواهم.

بنده به عنوان آنکه اول یک ایرانی بودم و نام ایران را در عرصه های سینمایی به زبان تشویق نه توهین بر سر زبانها آورده ام پشیمان و از قشر مخالف و روشن فکر این فیلم که پایه های بی هنری آنرا منتقد مورد تایید رسانه ملی روشن کرده اند کمال بخشش را دارم و امیدوارم جمهوری اسلامی ما بعد از این تجربه دیگر فیلمی را به عنوان نماینده ایران به هیچ کشوری معرفی ننماید تا اینگونه به کشورمان توجه نشود.

زیرا میدانید که فیلم جدایی بعد از مراحل مختلف در فرهنگ و ارشاد و خانه سینما و بنیانهای فیلم فجر و بعد از جایزه اشتباه جشنواره فیلم فجر به این فیلم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به اسکار معرفی شد.

بنده از استادان اهل فن در کار سیاست عذر میخواهم که به زبان هنر فرهنگ کشورم را فریاد زدم و در هر تشویق غربیان نام ایران را بلافاصله به عنوان بهترین در دنیا با مردمی صلح طلب با ادبیات غیر سیاسی به گوش تمام مردم دنیا رساندم.
و نمیدانستم در قاموس هنر باید به زبان تند صحبت کرد و نهایت دشمنی را در هر جشنواره ابراز کرد تا بهشت برین نصیب بنده شود و مردم خود را به بهترین وجه ممکن دشمن و نمونه بزرگ اسلام را این چنین نشان دهم.
با تشکر از همه دوستان که در مبارزات عظیم خود در این سایت یاری گر دستان پر مهر انتقاداتی به بنده بودند تا اینگونه منقلب و به درگاه خداوند توبه کنم و در لحظه ای به خود آیم نگاه جدیدی به دنیا و مملکت خود پیدا کنم

از طرف عده ای از نزدیکان
Replies
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:06 - 1390/12/09
ای کاش میشد فقط به جنبه ی هنری جایزه شما فکر کرد
در این شرایط فقط میشود آنرا سیاسی کرد.
چرا زمانی که من در سینما با مادرم فیلم را دیدم سیاسی اش ندیدم
اما حالا خبر از سانسور شدن تصاویر فیلم شما میشنویم.
مگر همین طوری که بود و سیمرغ گرفت نمیتوانست به اسکار برود؟
خیر!شک و شبه در کار شما زیاد است.
و آدمهای ایران آنقدرهاکه شاید شاید شاید میپندارید.
احمق نیستند.
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:47 - 1390/12/09
0
0
درود بر مسلمان شیعه که با توجه به آنچه خدای او به او فرموده و با عمل به قرآن کریم کرامت انسانی را مورد توجه و اخلاق را در سایه توحید و فرهنگ ایرانی در این سایت به تمام و کمال نشان میدهد و نسبت به برادر خود احترام را حفظ میکندو این هنر اوست که به دور از حواشی خبر به ماجرا نگاه میکند .
نگاهی واقع گرا.
این جانب به جانب داری از همه دوستان سینما و به دنبال تبریک وزارت خارجه و اکثریت هنرمندان از اصغر فرهادی به عنوان هنر مند و نه سیاست مدار کمال تشکر را دارم و میدانم ایشان بضاعت خود را نشان داده و نه تنها نام مردم مان را به نیکی یاد کردند از دین و ملیتمان هم نمایش خوبی به جا گذاشته و در فضایی ارام با هزینه شخصی بلوغ انسانی ما را نشان دادند. کاری که گهگاه در بین مردم ما فراموش میشود و جوانانی با اطلاعات غلط به بازیچه گرفته میشوند و به دور از عوالم اسلامی خبرهای منحرف کننده اینچنینی با حواشی هدفدار منتشر میشود. امیدوارم رسالت این سایت که بر اخلاق است اجازه انتشاراین نوشته را بدهد
با تشکر از برادران
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:55 - 1390/12/09
0
1
از اینکه بعضی دوستان نظرات مثبتی برای ارائه نمایی از ایران دارند واقعا باید استقبال کرد. چه اینکه اکثر کشورها ایران را با فیلمهایی که از فقیر نشین ایران و مشکلات درونیمان سخن میگویند میشناسند.

ولی فیلم اصغر فرهادی نمایی متوسط و بجا بوده است و نگاه خانوادگی آن به عمق فرهنگ ما اشاره میکند و قابل دفاع. است.

امیدوارم در همه عرصه های نمایش ی ما به مانند کشورهای دیگر مشکلات درونیمان را در خود زمزمه کنیم تا به گوش خارج از خانواده ایران نرسد .
Replies
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:09 - 1390/12/09
خود گویی و خود خندی !
عجب مرد هنرمندی!
اکتیواتور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:32 - 1390/12/10
0
2
دوست و برادر اکتیو من سعی شما در ارائه فرهنگ فرهادی ستیزی مورد قبول درگاه حق.
اخلاق انتقادی شما عین اسلام است و هویت تازهای از اسلام .

اسلامی که رسول خدا چندین روز با بت پرست دو آتشه مینشستند و در عین احترام و دوستی با دلایق عقلی و منظقی و اشاره به تشابهات این قشر را مطلع میکردند.

شما با سعی و تلاس خود نگاه تازه ای به اصغر فرهادی دادید و مورد توجه قرار گرفتید .
امید واریم در همه عرصه های تند روی و اندیشه ضد اسلامی پشت پرجم اسلامی شما رو داشته باشیم و شما که در این روزگار به دنبال دیده شدن هستید تمام قد مورد توجه قرار گیرید تا پایه بی توجهی در کودکی شما قوی شود و تلافی ببی توجهی خوانواده شما به شما در این سن به دست ما جبران شود.
خداوند در این عرصه مارا توفیق دهد تا افرادی مثل شما از انزوا در بیاوریم و از اینکه دیده شدید ما هم خوشحالیم.و امیدواریم نظرات همراه با منطق شما همه عرصه های این سایت را پر میکند و ما را از خوب غفلت بیرون کند و مرگ بر فرهادی و فیلم فجر و همه بالادستی های نظام که به حرف جون شمایی گوش ندادند و این فیلم ضد انسانی و اسلامی و ضد انقلاب و ضد خانوادگی و خارج از اخلاق را اول تشویق و بعد مجوز پخش دادند و بد تر آنکه جایزه فیلم فجر را بدون در نظر گرفتن صحبتهای چون شمایی به این فیلم اهدا و بعد از مطالعات و گذراندن فیلترهای مختلف سیاسی و فرهنگی و خارجی و اطلاعاتی با کمال تاسف به عنوان نماینده اسکار و دیگر عرصه های بین المللی معرفی کردند.
مرگ بر همه این ارکان بی سواد و درود بر شما. امیدوارم همیشه اکتیو باشید و نظام جمهوری اسلامی به افرادی چون شما احتیاج مبرم دارد تا مبادا دنیا نفهمد ما ملتی هستیم دشمن با اکثر دنیا و نماد اسلام باشید تا زنده اید تا در هر دیدار ملتهای دیگر از ایران اسلام را اینگونه تبلیغ کنیم.
درود بر شما و بر طالبان که آنها را هم هنوز درک نکردهایم.
امیدواریم آنها هم از وجود شما بی نصیب نباشند.
خداوند توفیق همراهی با آنها را هم نصیبتان کند.
Replies
علی
| - |
14:38 - 1390/12/10
خیلی توپ نوشتی.ولی به نظرم با این بچه 14 ساله باید عینه خودش باشی
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:19 - 1390/12/10
من نفهمیدم چی گفتید.
مطمئنا خودتم نفهمیدی علی جون.
خوش باشی با خودت.
دشمن چند شخصیتی دیده بودیم.
اما نه دیگهد ر این حد!
علی
| - |
21:21 - 1390/12/10
بازم بخون کامنتمو :-)))
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:39 - 1390/12/11
اونی که به اسم علی نوشتی
یااونی که به اسم غلام یا
اکتیواتور؟
کدوم شخصیتتو بخونم؟
اکتیواتور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:48 - 1390/12/12
0
0
دوست عزیز خوش بین.

بنده اگه اکتیواتور رو انتخاب کردم تلزه به سایت وارد شدم و همه تند رویهای جناب عالی رو دیدم.

و خوشبختانه در امر بزرگ رو کم کنی کم از فرهنگ اسلام ستیز انصاریسم نذاشتید و الحق که حتی امام خمینی هم از وجود چون شمایی میرنجید و بارها توصیه به اخلاق میکرد و از فرمایشات ایشان است که اگه ملا هم مهذب نباشد فسادش از همه کس بیشتر است.

گرچه صحبتهای بنده توهین به شما بود ولی سعی در حفظ احترام جناب عالی با حفظ ادبیات انتقادی و به هدف روشن کردن جناب عالی از شدت ضد اجتماعی بودنتان است.

شما احتمالا از همان قشری باشید که مزدم ما از فرهنگ شما همیشه در هراسند و خدا میداند در سرتان چه میگذرد.

بنده به حمایت از کسی جمله ای ننوشتم ولی چون خود را انقلابی و جنگ دیده خواندید و دم از دردمندی زدید که دروغ بزرگ شما واضح است و سن شما کاملا مشخص است که فریب خوردهای باشید از جنس دهه 70 و از طفی از ادبیات سخیف و دور از اخلاق اسلامی حرف زدید نگران وضع موجود شما شدم و روشن کردم ضد اجتماعی بودنتان را.

امیدوارم تمام حرفهای خود را دوباره بخوانید و در ظرف اسلام قرار دهید و ببینید آیا ضد اجتماعی ضحبت میکنید و یا مسلمان وار.

حق همراهتان
Your Comment
Name:
Email:
* Comment:
* Security Code:
Chaptcha